Pristatymas

Prekių pristatymas, įkainai ir terminai.

  • Visas, speisas.lt elektroninėje parduotuvėje pažymėtas (Prekė sandėlyje) prekes turime savo sandėlyje, kurias pristatome per 1-3 darbo dienas. Į Kuršių Neriją prekės pristatomos per 2-4 darbo dienas.
  • Visos, speisas.lt elektroninėje parduotuvėje pažymėtos (Užsakomoji prekė) prekės yra mūsų parnerių / tiekėjų sandėliuose visoje Europoje, kurių pristatymas gali trukti 4-14 darbo dienų. Į Kuršių Neriją prekės pristatomos per 5-15 darbo dienas.
  • Už pristatymą Kuršių Nerijoje, nepriklausomai nuo užsakymo kiekio, taikomas 40 € pristatymo mokestis + įprastas siuntos įkainis pagal svorį. Pirkėjui pageidaujant prekes pristatyti už Lietuvos teritorijos ribų, skaičiuojamas papildomas pristatymo mokestis, priklausomai nuo siuntos dydžio bei adreso. Dėl užsakymo pristatymo į užsienį kreiptis el.paštu info@speisas.lt
  • Pasirinkus pristatymą kurjeriu su apmokėjimu pristatymo metu (Mokėsiu bankine kortele pristatymo metu) yra taikomas papildomas, pinigų surinkimo mokestis, kuris sudaro 1,50 ct. (Vienas euras ir 50 ct.)
  • Pasirinkus pristatymą paštomatu, su apmokėjimu atsiimant prekes (Mokėsiu atsiimant prekes) papildomi mokesčiai nėra taikomi.
  • Užsakymo atsiėmimas iš mūsų sandėlio. Pasirinkę atsiėmimą iš sandėlio, užsakymą galėsite atsiimti tą pačią darbo dieną arba kitą darbo dieną, bet neilgiau kaip per 5 darbo dienas. Užsakymą padarius ne darbo dieną, užsakymą galėsite atsiimti artimiausią darbo dieną. Apie paruoštą užsakymą Jums bus pranešta nurodytu užsakyme el. paštu. Prieš atvykstant atsiimti prekių į mūsų sandėlį, būtinas išankstinis registravimasis telefonu +37061717303

Pirkdami įveskite savo namų ar darbovietės adresą ir mes pristatysime užsakymą į jūsų pasirinktą vietą. Pristatymo laikas ir įkainiai gali skirtis atsižvelgiant į jūsų pasirinktą pristatymo būdą. 

Prieš pristatydamas prekes, kurjeris su jumis susisieks telefonu arba informuos SMS žinute, kurį nurodėte užsakymo informacijoje. Siekdami užtikrinti, kad prekės būtų pristatomos sklandžiai ir operatyviai, prašome Jūsų užtikrinti siuntos priėmimą iš kurjerio, atsižvelgiant į aprašytus prekių pristatymo terminus, bei papildomai informacijos laukelyje nurodyti tokius pristatymą galinčius palengvinti duomenis, kaip rakinamos laiptinės durų kodą, rakinamus vartus, būtinybė atvažiavus paskambinti ir pan.                                                  Esame dėkingi už supratingumą. :)

SVARBU

Užsakymų pristatymas vykdomas nuo pirmadienio iki penktadienio. Užsakymai, pateikti penktadienį po 12 val., bus išsiųsti kitos savaitės pirmadienį. Dėl pristatymo šeštadienį prašome susisiekti su mumis.

Jei klientas nespėja atsiimti užsakymo iš paštomato pagal „VENIPAK“ ir "LpExpress" laikymo terminus, arba neužtikrina siuntos priėmimo pasirinkus pristatymą kurjeriu, jis yra grąžinimas į MB „Lotkona" sandėlį. Jei klientas nori, kad užsakymas būtų pakartotinai išsiųstas, klientas turi apmokėti papildomus siuntimo ir grąžinimo kaštus.

Užsakymai, dėl kurių nėra gautas apmokėjimo patvirtinimas, ruošiami ir išsiunčiami tik tada, kai gaunamas apmokėjimo patvirtinimas.

Pasirašydami prekės priėmimo-perdavimo dokumentą, Jūs patvirtinate, jog prekė yra tinkama, nėra transportavimo ar kitokių mechaninių pažeidimų. Todėl kiekvieną kartą gavę prekes, apžiūrėkite, ar pakuotė nepažeista, ar nesimato kitokių mechaninių ar Jums įtartinų pažeidimų. Jeigu tokių pažeidimų yra, surašykite juos kurjeriui pasirašomame dokumente bei informuokite mus vienu iš nurodytų kontaktų.

Mes stengiamės, kad jūsų prekės visada būtų pristatytos laiku. Tačiau negalime garantuoti, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per nurodytą pristatymo laiką. Netikėtų įvykių, išpardavimų ir specialių pasiūlymų laikotarpiais bei švenčių dienomis pristatymo laikas gali būti ilgesnis nei įprasta.

Rašyti
Skambinti